czwartek, 15 listopada 2012

Na początek.

Więc tak. Jestem studentką dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim i pan profesor polecił nam założenie bloga, ot tak - żeby się rozpisać. A jako że moje podniebienie jest mega rozpieszczone i uwielbiam jadać w restauracjach, wybór tematyki nie był trudny:) Jeszcze nie jestem sławną dziennikarką;), więc moje fundusze są ograniczone, dlatego chciałabym aby ten raz w tygodniu kiedy rozrzucam pieniądze jak szalona, nie był zrujnowany przez mięso z Lidla, zimny makaron, czy irytującego kelnera. Przeglądałam internet pod kontem opinii o restauracjach, ale na każdym portalu zajmującym się oceną lokalów gastronomicznych roi się od komentarzy ewidentnie wystawianych przez menadżerów, pracowników i bóg wie kogo jeszcze, podczas gdy jedzenie tam nie wyrywa z kapci. Postanowiłam zatem zająć się prowadzeniem bloga, w którym będę subiektywnie oceniać potrawy oraz jakość usług w restauracjach w których jadłam :) W miarę możliwości postaram się zamieszczać też zdjęcia moich potraw.
Mam nadzieję, że komuś pomogę :)
No to chyba tyle :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz